July 5, 2013

I'm Staffnurse Hazwani

Assalamulaikum. Waa, dah nak sebulan tinggalkan blog, last update haritu empat hari before exam, and now update balik dah nak sebulan after exam. And now, I have a good news nak share. hiks.

"Staffnurse Hazwani" sounds nice right? "Staffnurse Wani" also can. hihi. Beza dulu dan sekarang, dulu kalau update entry aku tak kan berani menggelarkan diri aku sendiri sebagai "SN Hazwani", and now dengan rasa yang sangat bersyukur, Alhamdulillah I'm Staffnurse Hazwani. Acecey, perkenalkan diri pulak. Btw, dengan title yg sekarang rasa nya dah boleh agak kot yang aku lulus dalam exam LJM haritu. LJM yang aku takut takut kan sangat tuh. hihi. Dah dekat 2 weeks jugak lah result keluar, and dah buat majlis kesyukuran sikit dah haritu, Alhamdulillah Allah perkenankan doa hambamu ini.

Time dapat taw result haritu, secara kebetulan I'm with him. Tak sangka dapat share good news tuh bersama. Time tuh, aku on the way to somewhere dengan dia, after that aku straight call mak aku untuk share the good news, feeling that time tak taw nak cakap macam mana. Mata memang dah berkaca-kaca time tuh, mana tak nya, happy gila kot + bersyukur sangat sangat. Even aku mengharapkan aku lulus exam tuh, tapi after exam aku just about 50% hope yang aku pass sebab soalan memang susah sebab new format. Bak kata orang tawakal je lah.

Lepas dapat result haritu, memang lega sangat. Aku rasa macam nak bergolek golek je atas jalan time tuh. *haa, kerja gila kan?*. Hahaha. Ah tak kisahlah, janji dah pass. Sekarang apa lagi, penganggur terhormat kat rumah la, nak kerja tapi tak cari cari pon. Just duduk rumah, tunggu orang hantar posting kemana-mana. Insyallah aku redha je mana-mana KKM hantar. Hihi.



Sincerely,
Sn Wani.

No comments: