July 5, 2013

Silent relationship


"Baiklah. Aku akui bahawa declaration sudah tidak releven untuk mereka yang mahukan satu hubungan itu nampak lebih terbuka dan simple. Cukup dengan hang out dan mengaplikasi rasa hati dengan senyuman, pandangan dan kata-kata manis antara pasangan pun sudah cukup diterjemahkan;"-Terfaktab

"Aku cintakan kau tapi aku tak nak cakap, tapi aku yakin kau cintakan aku melalui apa yang kita telah lalui.  Lebih baik kita terus begini. Diam. Enjoy the silent kerana aku yakin yang kau yakin satu hari nanti aku bukan ajak kau couple. Tak, aku akan tanya bila kau free kat rumah supaya aku boleh datang dengan mak ayah aku untuk meminang kau."

"Declare ni untuk budak-budak.
Bila sudah dewasa. 
Enjoy the silent relationship lah beb. "

-Share from Terfaktab
#love




1 comment:

MFI said...

U make me smile..