June 8, 2013

Special for my classmates : Bittaufq Wannajah fil imtihan


Assalamualaikum. 

Ehem, rasanya dah lama aku tak update entry, sorry sekarang baru aku ada masa sikit nak update walaupun aku dalam preparation final exam untuk last semester. Alhamdulillah, akhirnya tinggal berapa hari je lagi nak tamatkan diploma nih. Macam macam perasaan bercampur taw? Seronok pon ye, sedih pon ye, nervous pon ye. 

Anyway, entry nih special for my classmates. 

Hye korang, 
Salam imtihan. 
Buat korang and diri aku sendiri yang bakal exam besar (LJM) nih, doakan kejayaan kita bersama didunia dan diakhirat. Insyallah. 
"Allahuma yassir wala tu'assir. Rabbi tammim bilkhoir. Birohmatikaya Arhamarrohimin."
-Ya Allah, permudahkanlah urusanku, permudahkanlah jangan disulitkan.-
"Bittaufiq Wannajah fil imtihan. Ya rabbi najjiha fil kulli imtihan fit dunya walakhirah."
-Ya Allah berikanlah kami kejayaan dalam setiap ujian didunia dan akhirat.- Amin.

At last but not least, aku nak mintak maaf kalau ada yang terasa hati dengan percakapan, tingkah laku aku, apa apa sahaja dari diri aku yang ada kecikkan hati korang, terkutuk sama ada sengaja ataupun tak, *susah kawal nih*, aku mintak maaf sangat sangat, kosong-kosong ehh korang? and kalau aku ada hutang pape dengan korang, please inform me, maybe kadang kadang aku terlupa. kalau terhutang budi tuh, cemana ehh? hihi. Aku sayang giler kat korang, korang AWESOME, thanks mates :) 

Gudluck "SEXY NURSES" for the final battle this Wednesday (12/6/13). Lavchu. I will miss u friends.

Batch 10/13


Misi-to-be,
Wani.



No comments: