July 10, 2012

Butterfly in my stomach

Assalamualaikum readers. Say Hi to non-muslim. #lambaitangan.

rasenyer macam dah dah lame tak update entry. since aku baru start semester nie, aku sangat malas nak update entry baru. idea pun kekurangan. idea dah membuak-buak pun akhirnye ke laut jugak aku campakkan. tak interested nak share kat blog. hihi.

and now, aku kat kampung. *sila jealous. tapi tak payah jealous sangat sebab aku tak sihat nie. aku dapat infection kat gum aku. so sad, tak pandai jage gigi langsung. *bukan tak gosok gigi taw. haha. act, aku baru je balik last week, this week balik lagi, tak sempat mak aku nak rindu kat aku. hihi. and aku balik nie pon sebab aku ada test JPJ besok, tapi kebetulan kena infection pulak :( . 


cakap pasal test JPJ besok, rama-rama tengah berterbangan nie dalam perut aku. terbang dengan gah nye! #butterflyinmystomach. damn, sangat takut nie. bak kate kakak aku "rasa nyesal ambik lesen kereta kalau taw takutnye sampai macam nie sekali", yes, aku takut aku akan ulang ayat tuh pagi besok. Ya Allah, jangan lah sampai aku cakap macam tuh sekali. takut aku ketaq lutut, lepas tuh tah hape-hape aku kalut kan nanti. janganlah, mohon sangat aku rileks je besok, buat biasa-biasa macam time belajar memandu. tak mau nervous sangat, tak mau yakin sangat. biasa-biasa je. 



Please pray for me :')
Wish me luck readers.
Semoga segala urusan aku dipermudahkan 
dengan izin-NYA. Aminn.

No comments: