April 27, 2012

Muka fake -.-

Assalamualaikum readers.

Salam Jumaat. hikhik.

Salam kebosanan dari aku.

Panas gila petang nie. rasa macam nak buat aksi 18x je. kahkah. *abaikan. Bile hujan mintak nak matahari, bila dah dapat matahari, mintak hujan pulak. hoi manusia, sokmo gini -.-

Tapi aku rasa panas gini selalunya nak turun hujan. *bajet pengakaji cuaca sekejap.

Act, aku bukan nak stori pasai cuaca, tapi aku nak tunjuk sikit muka aku lepas aku touch-up sikit tadi. tak payah nak ngate aku takde keja, sebab memang FACT aku takde keja, duduk dari pagi tadi sampai sekarang depan lappy, online lah, shopping lah, then satni aku blogwalking and edit gambaq. herher.

Muka asal. peghatikan elok-elok nohh.

Lepas touch-up.
Maybe tak nampak sangat dah kot
lepas aku guna effect tadi.
I'm wearing blusher, lipstick & mascara.


Ala, rugi pulak tak dapat nak tunjuk kat korang apa yang aku touch-up tadi. haha. act, segan sebenarnya, tapi sesaje ghedik ! tengok tang lipstick tuh, comot skit. mula ingat nak pakai kale merah menyala, tapi rasa macam over pulak. kahkahkah. mascara pun menjadi kot, tapi sayang dah tak nampak. herher.

Hahaha. aku bukan make-up betoi taw. tapi aku guna tetttt. kepada readers yang touch-up muka macam aku. mai make-up SINI .

KBAI :)




No comments: