April 25, 2012

Header baru :)

Assalamualaikum readers.

Hoi, aku ada header baru hoi. kemaen heboh sekampung kan. hahaha. biasalah, batak lah katakan. eh, bukan-bukan, bukan batak tapi sebenarnya teruja sebab baru pandai buat header blog. hikhik.

Sebelum nie ada try, jadi, tapi bila save tak leh nak upload. sedih kot, penat aku bertungkus-lumus tahu. last sekali aku fed-up terus tak buat dah. *konon protes nuhhh. hahaha.

Andd hari nie aku try sekali lagi. sebab bosan wehh duduk rumah ngange mulut gitu. haha. aku serach kat google tutorial header blog, then berlambak pulak keluar kan. tengok satu-satu, mane yang senang sikit aku nak paham. lastly jumpa satu blog nie. hajaaminho .

Tutorial boleh tahan lahh. senang jugak nak pahamkan. try punye try, Alhamdulillah jadi jugak header buruk aku. mai nak tunjuk skit.

Taraaaaaaaaaaaa !

Mula-mula buat. haha. comot kemaen, tak erase 
betul-betul tadi. hikhik.


Yey, nie header second yang aku buat.
yang hok aku pakai laaa niee. hehe.

Rasa seronok pulak buat header, even tak cantik macam korang punye kan. takpe, nanti aku belajar hok lain pulak. heeeee. 

KBAI. 





2 comments:

Hidayah Maznan said...

anak sedara wanie ni serius comel betul..pipi tembam..pastu muka sama cam mak shu dia ^^ cam photostat pun ada..

❀ Ꮯ Ꭵ Κ Ꮤ Ꭺ Ⴖ | Ꭵ ❀ said...

Hahaha. budak gemuk tuh :D