December 31, 2011

Last Day 2011 :)

Assalamualaikum peepss !

Eh rupanya dah nak masuk tahun 2012. Rasa macam pantas sangat masa berlalu ibarat kura-kura berenang dilautan. Peribahasa aku FAILED ! Hikhik. Tersedak rasa bila teringat tinggal lagi beberapa jam je nak masuk tahun baru. Hoi, cepat sangat nie.

Apa azam baru eh? Tak karang lagi nie azam baru. Konon je aku nie nak berazam bagai, azam yang tahun 2011 pon ada sebakul lagi tak tertunai =P Takpe, mak aku cakap janji kita ada azam, tertunai atau pun tak itu lain hari punya cerita. Kann? Cepat korang tanam azam baru, kang kalau dah masuk tahun baru tak syok nak berazam dah. Hikhik.

Tapi salah satu azam aku tahun 2011 Alhamdulillah tertunai dah. Lega rasa dapat continue semester baru tahun 2012 nie. Jadi, salah satu azam baru aku mesti lahh semoga aku berjaya tamatkan semester 4 dengan semester 5 nie dalam tahun 2012. Amin. InsyAllah kalau umur panjang :) Next semester nie dengar cerita makin mencabar nampaknya. Subject makin tough, kalah Aaron Aziz kott. Semoga aku dapat melalui semua dugaan  tahun baru nie dengan lancar dan sabar. *mudah-mudahan

Ok, monday nie aku dah kena balik Kuala Lumpur. Al-maklumlah kelas bakal start tuesday nie, tapi rasa malas sangat, sebab dah berbulan aku duduk memerap macam beruang besar kat rumah nie. MUAHAHA. Lemak-lemak semua dah tepu je nie. Hikhik =D

Lastly, mintak maaf segala salah silap aku untuk tahun 2011 nie. Hope, tahun baru nie akan lagi awesome macam ASTRO beyond yang sangat awesome. Hikhikhik. Semoga kehidupan kita di tahun baru nie akan lebih diberkati hendaknya. Aminn.  Selamat Tahun Baru kawan-kawan yang kacak dan jelita !


P/s : mekaseh buat semua yang menceriakan hidup aku dalam tahun 2011.
       sayang koranggggggg !
       Btw, hari nie birthday membe aku "KEENA BAKRI".
       HAPPY BIRHTDAY ! OKBAI.

No comments: