January 4, 2012

Hello Semester 4 !

Assalamualaikum peepss !

Jyeah. Alhamdulillah, finally aku dah masuk semester 4. Dah dua tahun aku belajar dalam nursing nie. InsyAllah lagi setahun je nie. Ok hari nie dah hari kedua aku pegi kelas. Tapi pegi kelas pon tak macam pegi kelas.

Semalam kelas pukul 9.30am-11am. Itu semua dalam jadula je, yg betul nye duduk dalam kelas tak panas bontot dah boleh balik. Ada lahh dalam tak sampai setengah jam kan. HAHA. "aku emangnya suka kelas macam itu dongg"Lepas tuh pulak lec baru, dari philiphine. Dia kata mulai hari nie sampai CNY kelas Renal takde, sebab dia cuti bersalin kat Philiphine. *HAHA, Ok aku tipu. Dia bukan cuti bersalin, tapi tak taw cuti apa. Kelas pagi semalam setakat tuh je. Petang pulak pukul 3.30pm-5pm, "aku emangnya suka kelas petang-petang macam tuhh dong" * sambil buat muka meluat =p Tapi kelas petang semalam best jugaklahh, I learn on Dermatology & Oncology. Subject apa tuh ? *ok pegi search kat abang GOOGLE sekarang.


Pagi tadi sepatutnya dan memang patut takde kelas Renal sebab lec dah kata semalam dia cuti. Tapi takut punye pasal kat Prof kami, aku pun pegi lah ke kolej dengan membe aku yang cantik-cantik kan, siap kemain lawa, macam nak ke Midavalley je aku tengok, sampai kat kolej baek punya orang hantar mesej kat aku kate kelas takde. Haremmm  ! Sia-sia je lifebouy aku, ubat gigi aku, eye liner, compact maybeline aku. Bazir ! Penat taw siap-siap cantik-cantik =P *perasan cantik jerr.




Tapi kan semester nie rilek kot kalau tengok jadual aku. Banyak gilaa SIL. Ok, apa itu SIL? Self-Independent-Learning. Aku memang rajin nak study senirik =.= *Ini aku tak tipu. HAHAHA. Tak caya? Mai nak tunjuk dengan bangganya jadul aku sangat kosong. *sambil tongkat hidung tanda berlagak. Hikhik.

For this first week -.-

See? dalam sehari aku bakal ada satu dan setangah jam je kelas. 
Takut wohhhhh -.-

Cuti mid sem. Naik cuti terus exam. 
Wahhh, tak seronok langsung !

Ok, ini jadual masa stress nanti. Final exam nanti. Errghhh !


Kan aku dah kata, jadual aku paling terbaek antara korang. Tapi jadual macam tu lagi menakutkan tahu? Ya Allah, semoga Engkau permudahkanlah hambamu ini untuk belajar. Aminn~  Semoga kita sama-sama berjaya yerk kawan-kawan. InsyAllah :)


P/s : tido jum ? Japgi aku ada kelas -.-






No comments: