December 21, 2011

| Holiday trip : Part 1 {Perlis} |

Assalamualaikum peepss !
Alhamdulillah, masih lagi bernafas pagi nie.
Ingat tak entry aku yang sebelum nie?
Aku cakap aku nak pergi Indera Kayangan kan? kan?
Heee. Yey, dah balik dah punnn.
Actually, trip tuh Trip Umno sebenarnya.
Then. tak kena mengena aku pergi.
Mungkin aku bakal puteri umno kot.
Muahahaha. Panggggg !

Aku pergi Perlis enam belas haribulan december
dua ribu sebelas bersamaan hari jumaat, pukul sebelas malam.
Alhamdulillah perjalanan kami selamat pergi dan selamat
pulang. Syukur :)
Sebenarnya, aku nie teman mak ayah aku je. Then, saje tolong
mak aku mengahabiskan duit. Untung betul dapat shopping dengan
mak abah. Semua ditanggung FREE :)
Kahkahkah. Al-maklumlah KKM tak bagi pulak duit time aku pergi
sana. Jadi memang terpaksa menggoda-goda mak abah aku. Hikhik.
Lebiu lahh mak abah, ! HEEE.
Ok, tamat kan karangan sekarang !

| Gua Kelam |
Pepagi lagi aku dah sampai dekat sini. Semua gara-gara kedai makan
kat Perlis bukak lambat. Pelik gila pukul 8am tak bukak lagi =.='


Nie mak terchinta saya :)
Mana mak terchinta korang ? Heee.

Mak abah yang tersayang.
Lebiu, puas betul shopping.
Muahahaha.

Ladang Tebu, Perlis :)
Ada jentera gedabak pulak. Haish.

| Padang Besar |
  
Takde gambar sebab owner belog sangat sibuk shopping. Tak sempat nak keluar camera ;p
Tangan semua penuh bagai dengan plastic beg KOSONG.
Ok, Aku tipu. HAHAHA.



P/s :  rindu and sayamm korang :)







No comments: