December 16, 2011

| Majlis Berendoi Amsyar Hakimi |

Assalamualaikum peepss !
Warghhh, rasa dah lama tak update blog.
Padahal semalam baru je update, tapi tak puas
sebab entry tanpa berkata. *ngade.
Takde mood bha nak update blog. Serabut 
cuti nie. Macam-macam nak buat.

Actually entry aku nie patut nye beberapa hari 
lepas patut update. Tapi ditambah ditolak dengan
kemalasan aku yang berlipat ganda, tertunda sehingga 
hari nie. Nah, aku penuhkan belog aku dengan gambar Majlis 
Berendoi anak saudara aku yang ke-7.
Khas tuk sesape yang suka belog tanpa kat-kata :)
*lebiu (tetibe ;p) Pangggggg !

| 11 Dec 2011 |
| Ceremony Baby Amsyar |

Tempat berendoi ;)

Pagi-pagi lagi dah posing si kecik-kecik nie.
Gambar aku takde, sebab aku tak mandi lagi time nie ;p

Hambik, semua pakat nak posing pepagi :)

Makcik-makcik marhaban.
Dulu ramai, sekarang 6orang je tinggal.
Si gemuk tuh posing beria ;p

Nah adek-beradek gedempol. Muahaha.
Yang tuh kakak 2nd aku ngan husband dia. heee !

Si baby : Amsyar Hakimi

Afiq Chro-cheri. HAHAHA.

Yang mana macam muka aku?
*jangan kata takde langsung ;p

Onyomnyomnyomnyom. Slrrrppp ;p

Nah, aku taw korang rindu aku.
*mintak penyepak kan? HAHA.


P/S : Aku lulus test computer lesen memandu :)
        Malam nie, aku mungkin ke Negeri Indera Kayangan.
        Doakan perjalanan aku selamat pergi dan selamat pulang.
        Jumpa lagi next entry. Lalalala. OKBAI










No comments: