September 4, 2011

| student NURSE |

A-S-S-A-L-A-M

hye. my name is NURUL HAZWANI HALIT. i'm 19 years old.
from PERAK. love to chit-chat, chit-chat. and thats why i'm here as a STUDENT NURSE !
muahahahahaha. here we GO ! 

pun bOlehhhh !

DOMO terchinte :)


model sambilan YAKULT.
kahkahkah!


bLur =.='

================================================
tema gambar diatas adalah warna putih. muahahaha. padahal memang 
dah uniform aku warna putih. heee. macam mane orang kate uniform aku buruk macam RADICARE 
lahhh. CLEANER lahhh. PPK lahh. tah hape lagi kan. aku tetap sayang uniform aku. 
kita harus bangga dengan ape yang kita pakai. tapi jangan lahh yang tak sepatutnya kan.
buat-buat paham kalau tak paham =.='
semoge aku menjadi seorang STAFFNURSE yang responsible, caring and 10S! 
INSYALLAH~




No comments: