September 5, 2011

| HTC cha cha !


A-S-S-A-L-A-M

HADOI. HADOI. HADOI. aku dah gila bayang nie. macam mane nie. aku dah jatuh hati. tapi tak kan aku nak berpaling tadah kat si dia. acheche, ayat jiwang karat. tak boleh blahhhh. muahahahahaha. jangan salah paham. aku bukan jatuh hati kat manusia, tapi jatuh ati kat HTC cha cha! weeee~ nyesal betul pergi tengok henfon tuh tadi, kan dah tersangkut. payah nie, kalau dalam sehari ade 25jam, 25jam tuh jugak aku duk fikir pasal si cha cha nie. haih! saket gini. huuuu.

adoi. macam mane nie? ade sesape yang baek hati tak nak derma duit kat aku? muahahahahaha. pergh, untung gilak kalau ade orang yang nak derma duit kat aku ennnn? hahahahaha. aku nak cha cha. nak cha cha. nak nak. nak jugak. heeeee. jum usha gambar cha cha dengan aku. kot mane taw korang pon sangkut kan? hahahaha.


HTC CHA CHA :

smart sekali :D

menarik-menarik !

HTC CHA CHA :)
HTC CHA CHA.
comel kan name ea? heee.

FOR more information, clik here :
HTC CHA CHA :)






No comments: