September 11, 2011

| menggemukkan badan di KENNY ROGERS |

A-S-S-A-L-A-M

hye. hye. hari nie hari menggemuk kan badan sedunia. muahahahaha. dari pagi nak sampai ke petang dah bape puluh kilogram lemak aku tambah. hadoi. parok! parok! payah ah gini nak kurus. hurm, macam mane lahh nak kurus kalau dok makan benda yang tak seimbang. haih! pagi tadi aku keluar jejalan, pergi Midvalley dengan The Garden Mall. then aku singgah makan kat KENNY ROGERS ROASTER sebab dah lame teringin, aku taw korang dah jemu makan kat situ enn, tapi aku still nak stori betape sedap nya makan kat situ. muahaha. peduli hape aku korang nak kate ape kat aku? hahahaha!

ha, jangan terliur :)

KENNY CHICKEN MEALS with :
-coleslaw
-chocolate muffin
-garden pasta salad
-fresh fruit salad
(RM16.50)

KENNY CHICKEN & GARDEN MEALS with :
-vanilla muffin
-caesar salad supreme
(RM 16.50)

ORANGE JUICE only :)

mai nak bagi taw kat korang, perghhh sedap giler kot makan kat KENNY ROGERS ROASTER. sedap hingga menjilat ibu jari kaki. kahkahkah! memang terbaekk ahhh :) harga berpatutan! harus pergi! heeee.

bukti betape sedap nya KENNY ROGERS ROASTER :

tinggal tulang tuhhh. muahahaha!
dua ekor PANDA gemuk makan :)

======================================================
aceceh. kelas ko jah!


muka dah macam ayam panggang KENNY :)

THE SMURF'S
dapat bag free dari THE SMURF's tadi. 
tapi ade budak gemuk kidnap =.='

THE END of stori budak gemuk !
okbai.






No comments: