September 8, 2011

| 2nd jamuan merangkumi JAMUAN RAYA |

A-S-S-A-L-A-M

alhamdulillah bersyukur ke-hadrat ilahi aku masih lagi mampu menekan-nekan jari aku di keyboard lappy. hee. walaupun aku tak berape tak sihat hari nie, tapi gagah kan diri jugak untuk mengepost entry kat blog terchinta nie :) hari nie seriously aku rase nak demam. hidung memang berair2. betul kate mak aku "hidung pon beringus lagi dah nak kahwin" muahahahahahaha.

eh-eh, back to the topic. hee. hari nie rumah bujang aku ade buat makan-makan sikit. kire macam merangkumi jamuan hari raya lahh kate kan. pun bolehh! itupon disebabkan kita masih lagi berade didalam bulan Syawal. lagipun, ape salah kalau kami nak mengeratkan hubungan silaturrahim kami kan. bile buat makan-makan macam nie, seronok sikit sebab semua housemate akan menolong meringankan beban. walaupun hanye melihat dari ekor mate tanpa menghulurkan bantuan. hahahaha. *gurau je korang! papepon, sangat best. sebab boleh menambahkan skill dalam masak memasak nie. acewah, maklumlahh lepas habis study nak kahwin, so kena lahh belajar masak kan. janganlahh taw goreng telur je nanti. KESIAN LAKI KO JAH !hahahahaha.

menu tuk hari nie, kiteorang just masak-ing NASI TOMATO :) ade lahh + + tembikai, kueh raye, kek coklat and hape tah lagi. hee. kek coklat hand make by cik ayu (lat-lat) . terharu woOoo. heee. yang menu laen-laen tuh kiteorang masak same-same. air tangan 12 orang. muahahaha. jum tengok NASI TOMATO kami :)

nasi TOMATO. gambar blur because no DSLR :)
blur tapi sedap. hahaha!

AYAM MASAK MERAH. hand-make :)


p/s : ade lagi menu laen. tapi tak sempat nak snap sebab dah masuk dalam perut 12 orang budak gemuk.
       tengok yang nie pon bolehhh lahhh :)




2 comments:

Farahin Ahmad said...

pos kesini sikit....*melepek sambil tenung nak tembus skrin*

❀ Ꮯ Ꭵ Κ Ꮤ Ꭺ Ⴖ | Ꭵ ❀ said...

haha. boleh je. mai email mai. nak pos :)