September 14, 2011

:: kalau dah nama pon perempuan ::

A-S-S-A-L-A-M

HELO hari rabu! chewah. hepy je bunyinye! hari nie sangat lahh bahagia, dengan cuaca yang tak berape nak panas,mendung je. petang tadi hujan pulak. haih, sejuk bebenor rasenyer. ape lagi, mate aku pon layu-layu comel je kan, udare meniup sepoi-sepoi bagai. perrggghh, tergode aku! lastly terlentang atas katil. back to the topic. aku nak pot pet pasal fesyen sekarang. bukan fsyen ape pon. tudung je.

aku rase korang-korang yang bernama perempuan mesti sedar kan yang tudung sekarang bermacam-macam jenis. tok sah cakap lahh korang-korang tak taw kan. tipu gilak ahh kalau tak taw. fesyen pakai tudung pon hamboi. hamboi. meletup ko JAH ! muahahaha. zaman dulu tudung takde pon dok belit kepale, tengkuk and hape tah lagi. sekarang, belit tengkuk hade, belit kepala hade. jarum kat kepale hade. haih macam-macam ko JAH. jangan sampai dok khusyuk belit-belit tuh sampai terjerut tengkuk sendiri sudah. *aku cakap tuk diri aku* kehkehkeh :)

ini dulu punya fesyen. tudung bawal. simple and cantik! senang je pakai, tak payah susah kan diri nak belit-belit. tampak kemas lagi bergaye. muahahahaha.

tudung bawal :)

peredaran mase. tudung belit-belit merangkumi SHAWL. shawl pon aku tak taw nak cakap ade berape banyak sebab terlampau melampau banyak sangat. heee.

hape tah name SHAWL yg nie.

SHAWL plain cotton :)

SHAWL sisik ikan a.k.a Ombak :)
hape ke pelik je namanyer.

nie aku pon tak taw hape name nyer :D
ngehngehngeh.

sekarang nie jugak. orang ramai dok pakai tudung SYRIA. perghh, tudung dari arab tuh. jangan maen-maen. jauh datang nye tudung tuh. muahaha. tudung SYRIA nie aku rase paling terbaek sekali sebab, simple, senang je nak pakai, tak payah gosok pon takpe *orang yg malas macam aku je yg tak gosok* heee. kalau nak cepat, aku rase tudng nie la penyelamat korang. kan? kan? heee.

tudung SYRIA pon dah ade macam-macam jenis dah sekarang.
but aku takde semua jenis, sebab tak semua fesyen aku minat. hee!

hurm, bagi aku paling latest sekali sekarang nie SHAWL pashmina. tak taw lahh plak kalau ade yg paling latest kan. pashmina nie aku kurang sket, sebab pashmina nie cantik kalau pakai macam HANA TAJIMA, but muke aku tak sesuai JAH ! hahahaha. pelik je kalau aku pakai. hohoho. but, aku try jugak :)

lookslikepelikbuti'mtryit !

semua tudung-tudung diatas dah thousand times aku pakai. beli je banyak, tapi dok ulang tudung yang same. muahahahahaha. ha, perasan tak ade satu jenis tudung nie aku tak pakai? hehehe. tudung ARIANI, ala, tudung sarung yang awning tuhh. awning keras tuh? hurm, aku jarang pakai tudung tuh sebab muke aku nampak tersangat pelik kalau pakai. so, memang aku tak minat =.=' 

thatallstoryfromcinderella :)
okbai !






2 comments:

lipas merah said...

perempuan dan tudung..memang..banyak bebeno fesyen..tak faham..hahahh

❀ Ꮯ Ꭵ Κ Ꮤ Ꭺ Ⴖ | Ꭵ ❀ said...

hahaha. harus lahh kene paham :)