September 13, 2011

| kaki jalan |

A-S-S-A-L-A-M

hye geng! sekarang menunjukkan jam pukul 12.51am. wah. wah. aku masih belum tidur. macam tak caye je sebab aku nie bukan jenis yang tidur lambat. hurm, tah ape kena tah hari nie tetibe je mate segar bugar lagi walaupun sekarang dah pagi. esok dah lah kelas pukul 8am. haa, jangan sampai aku tidur dalam hall tuh sudah lahh kan. hurm. bangun pagi esok mate mesti macam panda kan. lebam je kelopak mate aku. ish tak berkenan betul aku macam tuh. aku selalu pukul 11.30pm mesti dah tidur. awal? itu lahh bagus weh. nanti dalam kelas takde lahh mengantuk. aceceh. konon nye lahh kan. padahal, aku nie, tidur awal ke, lambat ke, same je. ngantuk sokmo dalam kelas. muahahaha! tapi semalam aku untung, sebab kelas ade satu je. buang kudrat aku merangkak-rangkak ke kelas. duduk tak sampai 2jam, tah ape yg aku dapat. ape lagi. gosipping lahhhh wehhh! heee. habes kelas merangkak ke JALAN TAR :) awesome!

si godang-gemuk! muahaha!

baju kuning tuh memang mate sepet =.=

macam kat jepun pulak rase :)
padahal buluh macam tuh je pon. heee.

fipper sayamm !

macam gadis melayu tak? kahkahkah.

ce teka. ce teka. kat mane? hahahaha.

theendofstoryaboutcinderella :)
nunyteolls!



No comments: