August 11, 2011

| untunglah berat turun 1.7kg |

A-S-S-A-L-A-M

HELO BLOGGER :) wahhh. pagi nie aku rase sangat excited. muahahahaha. baru lepas sakit je dah excited. gile ape perempuan nie? heeee. mane tak excited nyer. berat aku turun dohhh. 1.7kg! banyak tuh, bagi aku banyak lahh sebab aku bukan jenis orang yg senang nak turun berat. perggghh, tersenyum ke telinga aku bile tengok penimbang tuhh. hahahahaha.

hari nie dah 11 Ramadhan, aku dah berjaye turunkan berat badan sebanyak 1.7kg. tak rase hebad ker? hahahahahaha. *bajet je, padahal still gemuk lagi! ini semua gara-gara Diarrhea semalam. but, Diarrhea semalam menyebabkan berat aku berkurang sebanyak 700g. then, since aku puase 9hari, berat aku turun sebanyak 1kg. hahahahahaha. rase macam tak nak makan selama sebulan, supaye berat aku turun sebanyak 20kg. hahahahaha. berat yang sebenar? BIARLAH RAHSIA :)

erm. tapi badan still gemuk nie. macam mane ek? just muke je yg cengkung sket. heeeee. 
CONGRATE to myself. muahahahahahaha!

No comments: