August 11, 2011

| gastric happen again |

A-S-S-A-L-A-M

helo geng! yaaaa. sudah lame tak update blog. tak dapat dikenal pasti sebab ape. nak kate sibuk tak. nak kate malas, errr itu kot jawapan nyer. muahahahaha. alahamdulillah, hari ini aku sihat walafiat. syukur ke hadrat Ilahi. yesterday my gastric come again! since last week, i'm having gastric pain. waahhh. sakit sangat-sangat. tak terkate. aku rase nie mungkin dugaan aku dalam bulan yang mulia nie. last week, aku muntah-muntah, pening kepale yang teramat sangat-sangat. then, kebetulan aku memang tengah praktikal kat Hosp.Serdang. amek kesempatan pegi jumpe doc, doc cakap aku maybe gastric. oke, aku terime seadanye.

semalam. my dear gastric come again. ahhhh! painful! vomiting more than 20x. stomach pain and bla bla. semalam pon aku still praktikal kat Hosp.Serdang. amek kesempatan lagi pegi jumpe doc sebab memang tak tahan sangat-sangat. then, doc cakap aku maybe diarrhea. DIARRHEA pulak? hurmmmm. dugaan. bile aku stori macam-macam kat doc, doc decide nak amek darah aku and give NS 1pint. NS tuh Normal Saline, kirenye doc masuk air kat aku. tak pasal-pasal for the 1st time aku kene cucuk dengan Branula. perrrgggghhh! takut siot. sebab experience tengok patient kat hosp kene cucuk dengan Branula berkerut-kerut muke dorang. memang tipu lahh kalau aku tak takut. tapi nak buat macam mane kan, dah sakit, terime je lahhh.

and for the 1st time jugak aku admit wad. but, naseb abek beberape jam je. kalau kene tahan wad, memang nanges lahh aku. sebab takde family member kat sini. alhamdulillah doc discharge kan aku pukul 11 lebih. sangat lega :) but, aku tak berape oke pon time tuh. balik dari hosp, aku demam pulak. haih! macam-macam kan. macam biase, take medication and sleeping. alhamdulillah, pagi tadi aku sihat walafiat.

see some picture :)

yeahhh. itulahh Branula :)

same goes with me yesterday :(


No comments: