August 11, 2011

| i want to tell a story |

A-S-S-A-L-A-M

"tatkala kite masih mampu tersenyum, gelak tawa sini sana, tapi siapa sangka akan nasib yang diluar sana, terlantar menanggung kesakitan, ujian dari yang maha esa"

===================================================================

aku sebenarnye dah lame nak share ngan korang tentang kak Norma. tapi baru sekarang aku berkesempatan. aku pon dapat tahu tentang kak Norma nie dalam blog orang, then after aku stalker and stalker, aku terjumpe blog kepunyaan biras dia, merangkap kakak ipar husband dia (klik sini-moon blog). 



cantik kan orang nye. manis sangat. kak Norma seorang guru sekolah menengah. baru berumur 26 tahun dan baru berkahwin selama setahun lebih dan mempunyai seorang bayi lelaki. belum sempat menikmati kehidupan berkeluarge, kak Norma disahkan menghidapi Brain Cancer Stage 4.

baru saje berkahwin. tak sempat nak besarkan anak dengan suami, tapi sekarang dah terlantar macam nie :


beratnye dugaan untuk kak Norma dan keluarge. semoge mereka tabah menjalani ujian dari Allah S.W.T
sesungguhnya Allah tahu hamba-Nya kuat untuk menghadapi ujian daripada-Nya. Nauzubillah.


p/s : sama-sama kite mendoakan yang terbaik untuk kak Norma.
       sila lah share yerk, supaya semua manusia dapat mendoakan yang terbaik untuk nya.






No comments: