June 17, 2011

entry pendek!

A-S-S-A-L-A-M


HELO kengkawan. malam nie malam ape? malam jumaat kan? ha jumaat? . bukan. bukan. malam sabtu lahh. (jangan ade yg berfikir bukan-bukan, nanti aku cium pipi tuh kang) hahaha. dari tadi. aku dok ulang benda same. aku blogwalking. aku bersocial kat FB, aku dengar lagu sampai telinge menanah, mulot aku pon dah larat nak pok pek. perut dah buncet. pipi dah kembong. dagu dah dua. hape lagi? sume aku dah buat taw tak. tapi kebosanan aku memang tak reti nak hilang. sayang sangat kat aku kan?

aku seriously busan nie. dah ler henfon burOk tak berbunyi. mesej satu pon tarak masuk. hape ke naseb aku. tade sape nak mesej aku kan. nie nak majuk nie. haha. ayat gedik yg tak akan sesape nak pujok aku! tolong. tolong. tolong. tolong. B-U-S-A-N nie taw tak ? nak tengOk movie, sume movie dalam laptop dah habes tengok. *memang ler dah movie aku tak sampai sepuLOh =.=

dah lahh aku nak pergi merajuk, menonggeng, menyepak, melepak, menggosip. bla. bla. bla. bla. dalam mimpi. hoke GUDNYTE. nak pesan sket. kepade perempuan.

"jangan tidur lambat, tak elOk"
(hencik panda punye ayat time nak ngorat dulu)
hahahahaha. gelak pecah perut!


muke mintak penampa laju-laju.

dah tOlong tampar diri sendiri :)