June 20, 2011

LESBIAN : kenapa perlu jadi macam niey?

A.S.S.A.L.A.M

ape tetibe title aku niey. aku tetibe terfikir pasal lesbian niey. kenape perlu jadi lesbian? aku kadang-kadang terfikir. ape ke bagus nye jadi lesbian? best sangat ker. ade ke perempuan same perempuan. same-same ade kan. takde perbezaan aku rase. =.=

geli kan =.=

aku pernah lahh bace satu article niey. tentang pengakuan someone les nie kan. dye kate. selalu nye pasangan les bian nie suke sesame jantina sebab bagi dorang tak salah kalau berpeluk-peluk. bermanje-manje. cium sane sini. pegang sane sini. sebab jantina yg same. kire maksud dorang muhrim lahh. hadoi. payah kan kalau dah salah anggap. hubungan diantare kaum sejenis nie amat ditegah oleh Tuhan , so, jangan lahh fikir kalau korang bermanje-manje, berpegang-pegang sane sini, bercium-cium tuh halal

kalau nak sangat halal. ape salah kalau bine hubungan yang halal kan. kalau dah ****** sangat. dah wajib kahwin tuhh. jangan lahh lupe, kaum Adam ramai lagi diatas muke bumi niey. tak pon, kalau nak bermanje-manje, mak kan ade ? heeee. so far, Alhamdulillah sebab aku masih bernafsu terhadap lelaki. (eh, jangan fikir lain). aku maseh waras. huu. kan Allah dah tetap kan. Lelaki dan Perempuan. 


p/s : takde kaitan dengan yg hidup atau yg mati.


1 comment:

emieysandra said...

huhu..bru je dituduh lesbian sb komen pelik2 ng rumet..uwaa~