June 16, 2011

SETH TAN LOVE NORA ELENA!

A.S.S.A.L.A.M

YEY! habes sudah NORA ELENA. ahhh, padan muke ko yvonne! sial betOl pempuan tuh.
padan muke ko! (over plak aku) haha. bahagia aku tengok NORA tuhh. alahai, so sweet lahh
dua orang tuhh. sile jeles hoke tengok NORA tadi? hahaha. memang zaman sekarang
takde sape boleh mimpi nak dapat husband macam tuhh. maybe ade. dalam 2-3 peratus je kot.
kalau sape dapat tuh bertuah lahh. untung lahhh dapat laki ciri2 macam SETH TAN! 

tapi kan. aku rase tak puas je tengok drama tuh tady. rase macam nak tengok pulak
dorang besar kan anak same-same. (aku memang salu over,ABAIKAN!) hahahaha.
memang dasyat ahh penangan SETH TAN kat wanita-wanita di luar niey. tapi aku remaja 
yerk. muahahahaha. dah tak larat nak bace orang story pasal drama nie. sampai kan
ade bual-bual dengan AARON AZIZ kot nanty. bile ker. aku pon tak engat lahh.
hee. tapi aku nak ingat kan korang dan dri aku sendiri walaupun memang selalu teringat.
"aaroz aziz dah kawen dan ade 3orang anak"
sile tarik muke sehodoh yang mungkin yerk? HAHAHA.
jangan bermimpi nak kat dia. dia hanya watak semata-mata.
untung lahhh wife aaron aziz! heeee. mane taw kat laur pon
memang watak dia macam tuhhh. memang untung lahh kan :))
setiap manusia mempunyai keuntungan masing-masing. 
terima lahh seadanya husband anda kepade yang dah berkahwin.
kepade yg belum berkahwin, boleh lagi mencari lelaki seperti itu.
:: kalau korang untung lahhh ::
ngee~



HAAAA! nora takut lahh tuh.
hahahaha :))







p/s: jangan tunjuk muke hodoh korang
      sebab malam niey aku nak layan NORA ELENA lagi.
      muahahahahaha!
      

No comments: