May 19, 2011

minggu kemalangan.

A.S.S.A.L.A.M

HYE! pe kabar korang ? semoge dalam keadaan yg sehad hoke ? hee. hadoi, ape lah naseb aku tah minggu nie. hurm, macam mende jadi kat aku minggu niey. sume nyer berite sedih. 1st, macam yang ape aku cerite kat pOst bawah tadi lah kan. i'm lOst someOne that i love sO much! then, hari niey. aku kehilangan lagi. tapi aku amat bernaseb baek lahh jugak, sebab yg hilang gadjet aku, bukan lagi seorang hamba ALLAH. taw tak, hari nie fon cokia aku lOst. memang sedih kot. sedih giler. dah lah abah aku yg bagi. hurm , aku memang cuai. patut lahh mak aku selalu risau kat aku. abah, mintak maaf taw, sebab tak jage elok-elok fon tuhhh. hurm, wanie tak sengaje.
nak dijadi kan cerita, pagi tadi aku pegi tOilet dalam pukOl 8am. then aku letak fon aku, beg aku atas benteng dalam tOilet aku masuk tuhh, konon nyer aku takut fon aku jatuh dalam lubang jamban. punyer nak elak fon dari hilang, tengok-tengok hilang jugak :'( memang tade rezeki kot. tak sampai 6 bulan pon aku hidup ngan fon tuhh. sangat sedih. dah lah ade PANDA dekat fon tuhh. hurm. walau pon tuh fon cOkia, but it means a lOt to me! sayang sangat-sangat fon tuh. tapi nak wat macam mane, aku membebel pon bukan dapat balik. huuu. nie kalo mak abah aku taw, memang siap lahh aku kan. nak dapat yg baru ? memang tak lahh abah aku nak beli kan dah. banyak chantek muke aku ? heee.

tapi, naseb baek nom fon tuh aku boleh renew. kalo tak, lagi lahh aku sedih. nom tuh pon aku sayang jugak. sebab bile dah besar skunk nie, malas nak tukar-tukar dah. maklom lah, dah matured lah kate kan. wee. konon nye lahh kan ? heeee. padahal. haiya! huuu. roomate aku cakap " ko niey nyanyuk lahh, macam mane fon boleh tertinggal" HAHAHA. kurang diajar punyer. siap kao! aku kick kao dari bilik kite :) dah lahh, tak payah nak regret sangat. bukan boleh dapat balik pon. just redha je dgn ape yg berlaku :) semoge hari-hari esok aku lebih berhati-hati dan lebih baek dari hari nie! !

No comments: