May 22, 2011

hari ahad!

A.S.S.A.L.A.M

HYE! selamat hai ahad! hari ahad yang sangat membusan kan. membusan kan. dan sangat membusan kan. pagi nie aku bangun pukOl 9am. memang terbAek lahh kan. tuh pOn sebab mak aku kol. thanx mak sebab kejut waniey :) hee. kalau mak aku tak kOl nampak nyer memang tak bangun lahh aku. hape nak jadi tah dengan aku. hadoi lahh. aku bukan tak nak bangun weyh, tapi aku tak tahu nak watpe kalau bangun. busan kOt weekend niey. al sedia maklomlah kan. hujung bulan. mane ade duet dah nak jalan-jalan. poket memang kosong tuhh. ade lahh beberape posen lagi. HAHAHA.

tapi kan. aku nak mengadu sket lahh kat cniey. hurm, aku sebenar nye tak suke tinggal kat KL nie. kenape lah aku dihantar belejar di sini. KL ? sape tak tahu kan. kos hidup tinggi giler kot. so far memang syok dok kt KL. buley jalan-jalan. tapi, kalau jalan jer duet mesti jalan gak. itu aku tak kisah lahh kan. kalau kat mane-mane pon. duet tetap jalan. tapi masalah nye. duduk kat KL nie. fuhhhh, barang dah lah mahal nak makan pon mahal. barang-barang laen pon tengok barang gak ahh. tapi yg sure nyer agak mahal dari negeri-negeri laen. haih! duet elaun aku pon bukan nyer banyak mane. tapi banyak lahh jugak. tapi kan, banyak betul tapi aku. hurm, kalau stay kat KL nie, elaun aku tuh tah lah. kalau nak cukup, memang tak boleh nak shopping lah nampak nyer. sebab duet buku lagi, makan lagi, prepaid lagi, macam-macam lahh.

tapi sebagai perempuan kan. tipu lahh kalau tak rambang mate tengok shawl, baju-baju. memang tipu lahh. tapi masalah nyer, kalau membeli tuh naty, bajet lari ohhh. nak simpan lagi tiap-tiap bulan. tak kan tak nak simpan kot. future naty kan tak tahu lagi. so, kene lahh simpan sket enn. naty dah besar mesti nak kawen. upppppssss! HAHAHAHA. tade lahh. jauh aku pikir enn. wee. lepas tuh kan, kalau dalam sebulan tuh kan, tak kan ko tak nak balik kampung pulak enn, tiket train dah lah makin mahal. haih! then, makan lagi, conclusion, kalau kat Kl nie, sekali kuar mesti habes dekat nak 50 hinggit. haiya! ! ! mummy :(


p/s : kalau dah keje naty tak nak HOSP area KL. 

No comments: