May 19, 2011

i lOst her !

A.S.S.A.L.A.M

HYE! hurm. "kalau hari nie kite hepy, gelak ketawe. jangan lah kite sangke hari esok seperti hari nie. kite tak taw ape yg akan berlaku keesokan hari nye". dua tige hari nie mood aku memang mati. kalau aku gelak ker, senyum ker. tak bermakne aku memang hepy. dua hari yg lepas, aku kehilangan orang yg aku sayang selain mak ayah aku, family aku, & kawan-kawan aku. i'm lost her! i love her like i love my mOm!

mama, tak sangke mama dah pergi tinggal kan wanie kan. sedih nyer tak dapat dengar suare mama buat kali terakhir. last wanie jumpe mama bile tah. tapi dah lame sangat. rindu nye kat mama. sampai hari nie, wanie tak sangke mama dah takde. bukan wanie je, semua orang rase macam tuh. wanie tak sempat bagi taw kat mama yg wanie sayang mama. pastuh tak sempat nak cakap terime kaseh sebab time kecik-kecik mama salu tolong mak jage wanie kan. sedih lahh mama dah takde. tapi nak buat macam mane, semua orang kene redha sebab ALLAH lagi sayang kan mama.

mama, wanie doa kan semoga mama ditempat bersame-same orang yg beriman kat sane. semoge mama tenang di sane. wanie harap mama taw yg wanie sayang sangat kat mama :'( semoge orang yg menganiaye mama mendapat balasan dari ALLAH. I LOVE U SO MUCH!




p/s : sedekah kan AL-FATIHAH buat mama saye.

No comments: