April 15, 2011

rabbit. rabbit.

AS SALAM blogger :)
rindu aku tak ? rindu aku tak ? hee. mesti tak enn ? hahaha. agak dah. hurm ade ? ade ? ade aku kisah ? haha. (teruk betol lah pempuan yg menaip nie) haih! hari nie aku nak merapu ape ea. hee. ha! aku ade stori mori sket. korang, taw tak petang tadi kan. aku pegi rumah kaka aku. then, time nak balik ennn. aku singgah jap uma jiran dye. sebab ank sedare aku cakap "acu, nak tengok rabbit tak?". aku pon "nak" "nak". tergedik-gedik lah aku ikot anak sedare aku tuh pegi uma jran. terpkse buat muke tak bape nak maloo sebab tak mintak kebenaran pon nak tengok. hehe. dah lah arnab orang kan. tade lah. kawan anak sedare aku ade time tuh. hee.


reaction aku yg 1st. "eeeee, chumil nya rabbit nie. rase macam nak bawak balik ja (dalam hati lah, kalau kuat-kuat, mati aku kene marah ngan tuan dye)".
reaction ke-2. "along (panggilan anak sedare aku), eh suruh lah ibu beli. nanti boleh main selalu ( padahal, aku nak tumpang sekaki tuuh)." HAHAHA.
reaction ke-3 "geram nye tengok rabbit nie. nak jugak. hurm, tapi macam mane nak jage kalau aku balik kl naty. mesti mati rabbit aku tuh naty. (terpakse batal niat nak bela rabbit).
reaction ke-4 "adam, kakak nak amik pitcha ngan rabbit nie boleh" (ooyeaahh, adam bagi meyh.)


oke lahh tuh kan. aku kan tak mampu nak beli nan jage, dapat berpitcha ngan rabbit pon jadi lah. sedih enn ayat aku? hahaha. mari berpitcha :) taw tak. nie 1st tiem aku pegang rabbit. memang takut kot. Oppps, terkantoi plak pengecut. heee. sebelom nie kalau nak taw. aku nie tak suke rabbit taw tak. memang tak suke. bagi aku rabbit nie kotor. busuk. dan yang paling penting "mate" dye. haish. wane merah oOoo. pakai contect lens meyh. kalah aku. aku pon tak pakai. hehe, tapi rupe-rupe nyer bukan sume rabbit macam tuh. hee :) conclusion nyer. aku dah jatuh hati dekat rabbit <3


rabbit chumil :)

si rabbit kelabu :)

oh si rabbit putih :)

rabbit jangan lari.

nak taw tak. entry yang nie aku credit to cheanis . sebab dye mama rabbit. kalau nak taw lebih lanjut kenape dye mama rabbit. ask her oke? wee :) ade papa rabbit jugak kot. heee. oOpppsss!


p/s : ade sesape nak bagi rabbit sekor tak ? heee.



AS SALAM <3




2 comments:

che ANIS™ said...

olooo . jeles nyaa !

waniey hazwaniey said...

beli lah sekor dua darl :D