April 17, 2011

padan muke kao.

AS SALAM. hyep sume.
sekejap je enn aku hilg smlm. hee. hari nie dah ade balik. wee :) taw tak. taw tak. padan muke kat dye. dye? sape tuh? alaaa. hencik virus dalam lappy aku loh. kan lappy aku kene virus semalam. then dye dah dibunuh dgn kejm oleh workshop. HAHA. tuh la sape suruh masuk lappy aku enn? padan muke ko hencik virus! aku benci ko. aku harap ko tak masuk lappy aku dah. haih, saket hati betol aku dengan hencik virus nie. hish. sian kat mak aku sebab terpakse membazir duet tuk bayar upah orang yg bunuh ko tuh. hurm. terime kaseh yer mummy! i love u damn much! muwah! muwah! muwah! heee. sekian dari aku. wee :)
.
.
.
.
.
.
.
eh sekejap. sekejap. sekejap. sekejap. ade pitche tuk mummy terchinte i sket :) muke mak aku sebijik muke aku. eh2, cilap-cilap. muke aku sebijik macam mak aku. hahahaha.

nie mummy TERCHINTE aku :)


p/s: sayang mummy sangat-sangat :)


No comments: