April 17, 2011

kawan baru :)


AS SALAM.

hyep. hehe. hari tuh kan aku rindu giler kat twin aku. rindu sangat-sangat. tapi enn hari nie aku dah tak rindu kat dye. sebab tadi aku dapat jumpe dye. hee. thanx taw EYA sebab hangOut tadi. hehe. pastuh kan. pastuh kan. aku dapat KAWAN BARU. haha. sebab EYA bawak kawan dye. BIBIE nan FATHEEN. chumil seyh si budak 2 orang tuhh. tak tipOo. wee! (bibie ngan fatheen jgn lupe blanje aku sebab dah puji korang) HAHA. sonok meyh dapat kenal-kenal dengan dorang sebab dorang friendly giler kOt. tak segan tuk sembang-sembang. rase macam dah lame je kenal dorang. padahal baru tadi 1st time jumpe. hehe. kecuali lah dengan yg lagi sOrang tuh. tuh kawan aku sejak sekOlah menengah lagi. hehe. dikenlai juge sebagai "twin" aku. hee.

aku dah lame sangat tak jumpe ngan EYA, tak sangke akhir nye dapat jugak jumpe tadi enn. heee. kawan-kawan aku yg lagi 10 orang pon dah lame giler tak jumpe. huhu. bile lah boleh jumpe korang-korang plak enn? hurm. rindu korang meyh. huhuhu. tadi aku pegi jusco jer ngan EYA n kengkawan dye. waktu mule-mule sampai tuh tak payah nak cite lah kan ape yg aku ngan EYA buat. HAHA. kami kalau dah lame tak jumpe, bile dapat jumpe sekali tuh mule lah sewel jadi nye. jusco tuh dah jadi macam bapak kami yg punye. terjerit sane. terjerit sini. macam kanak-kanak ribena jer. huwa. huwa. lepas dah habeh adegan cerekarama aku ngan EYA kami pon jalan-jalan. makan-makan. jalan-jalan. makan-makan. gelak-gelak. dan paling penting sebelOm balik mesti snap-snap dulu. hehehe. perkare penting uhh kalO jumpe membe :) HAHA.

macAm-macam mende EYA cite ennn. maklOm lah dah berpuluh tahun tak jumpe. cerite pOn bertimbun lahh enn. hehe. alaa. lagi pOn kami nie kuat bergosip. tuh yg cerite menimbun tuh. ade je mende yg nk digosipkan. HAHAHA. perangai pempuan memang tak bolh ubah dari bergOsip. jumpe je gOsip.jumpe je gOsip. heee :) pempuan. pempuan. haish! 

adOi ade banyak nie mende aku nak cerite. tapi tak tertulis meyh sebab terlalu banyak yg aku nak share kat cniey tapi kalau aku tulis panjang-panjang kang tade orang nak bace plak enn. nek muak plak naty. HAHA. so, aku uplod pitche. then cerite tuh boleh di stori-mori oleh pitche oke? heee.


nie time makan-makan kat KFC :)

eya aiyna :)

bibie ngAn aku :)

fatheen dan eya :)

LEPAS PUSING SATU JUSCO :)




mane gigi bibie ? hahaha.

eskrem time :)



apekah reaksi yg sebenar nyer fatheen nak tunjuk ? 
hahahaha :)

budak rajen.



at last but nOT least, i gOt a special cutie-cutie rabbit frOm my "twin"
thanx a LOt my deAr :) ilysm.

chumil enn? macam org yg bg dye :)
sayangg rabbit nie sangat-sangat.


p/s : tak sanGke dapat jugAk bela rabbit enn.
       heee :)
       bibie n fatheen : thanx sebab teman EYA tw ? 
       hepy dapt kenal ngn koRAng. huuu.
       thanx jugk tO EYA tuk sume-sume oke ?
       sayang kOrang damn muchiey.


AS SALAM <3










4 comments:

NUR AYNIE said...

bestnyer outing~~=)

waniey hazwaniey said...

hehe. best2. jum outing nak ? hehe

cweetpoison said...

oke fine baju aya sejibik baju aku??

waniey hazwaniey said...

hahaha. kate org bagan :)