September 8, 2013

Selamat bekerja




Hye. Arghh, sebak pulak rasa nak tinggalkan rumah, hurm hurm. Even aku dapat negeri sendiri, tapi feeling sebak tuh tetap ada. Mana taknya dua bulan kot aku bermanja-manja kat rumah, aku lah kawan, aku lah anak yang teman mak aku kalau abah aku busy kat kebun. Dan aku lah jugak yang setia pinjamkan telinga kalau mak nak curhat dengan aku. Semuanya aku. Ayat mak aku yang tahap sedih sangat "kamu takde lepas nih sunyi lah mak sengsorang kat rumah takde kawan bersembang, dahlah radio pun dah rosak". 

Dear my lovely mummy,

Hurm hurm, mak jangan lah cakap macam tuh, nanti wani lagi sebak, lagi rasa berat nak tinggalkan mak. Takpe mak, Insyaallah wani cuti wani selalu jenguk mak dengan abah kat rumah. Kalau wani tak cuti, mak dengan abah datanglah jenguk wani, takpe bukan jauh pun, wani tak kerja kat perantauan pun, wani berbakti kat negeri sendiri je. Hikhik.

Mak,

Mak jangan sedih sedih taw. Kalau mak sedih, nanti wani lagi sedih. Mak doakan semoga semua team-mates wani baik-baik taw. Hihi.

Mak kat rumah tuh jaga kesihatan baik-baik taw. Love you mak ! 



Love you,
Sn Wani.

Selamat berkhidmat untuk diri sendiri, hihi. "Sedia Berkhidmat untuk Negara".

No comments: