January 30, 2013

Le Familia ☺

Assalamualaikum. *lambai lambai tangan*

Err, kekok rasa nak update entry. baru aku sedar betapa lamanya aku meninggalkan dunia blog. rinduku terhadap dunia blog setinggi gunung kinabalu. lalalalala. *ayat kasi muntah sikit*.

Dah. cukup sampai situ je, aku pun tak lalu rasa nak tulis entry ayat muntah gitu. haih, btw mai nak bagitaw pasai pa aku dah lama tak update blog. first, brodband aku problem, tuan dia yg problem sebenarnya sebab tak bayar. haha. second, aku tersangat dan sangat banyak homework, assignment bagai, case study lah, hape ke benda lah lagi, then weekend aku spend time dengan someone. hikhik. ouh, weekend yg awesome !   and now, aku baru start praktikal semalam, praktikal untuk dua minggu. tuh yang macam ada masa sikit nak update entry baru. tambah pulak tengah ada mood kan.

OFF topic.

Last week aku balik kampung. waaa, seronok sangat sebab dah lama tak manja manja dengan family. tuh first time balik kampung sejak sem baru mula. act aku balik pun sebab mummy nak buat kenduri tahlil untuk arwah opah, then kami adik beradik pulak rancang nak celebrate birthday mummy terus sebab birthday mummy 24 Jan harituh. hihihi. Alhamdulillah, semuanya seperti yang dirancang ☺

HAPPY BIRTHDAY MAK  !
Birthday mak yg ke-28. #ehh.
Lebiu. Muah.


Lep lep parents yg shuwit.


Le siblings.
Abangs, me, kakak sulung, kakak second


Pn. Maimun senior yang kiri.
Junior yang kanan. Sama kan ?






" I love u, u love me, WE are happy family"
I miss my family damn much.

#seriouslyhappygileronthatday☺
#thankstoabangsebabsemuaideadia☺

Okay, I've got to go. bye. see u in next entry. muah.






No comments: