December 17, 2012

"Man jadda wa jadda"

Assalamualaikum.


ehem. macam pelik je rasa update entry dah memalam macam nih. hihi. ade macam macam yang nak aku share kan kat sini, tapi idea macam tak datang sangat, sebab ada benda yg lagi penting tengah menari nari dalam minda aku sekarang nih. so entry nie just a simple errr, mungkin renungan bersama kot.

nak dipendekkan cerita, maghrib tadi aku follow mak abah aku ke masjid, sebab hari nih ade kuliah maghrib. Alhamdulillah, ada lah sedikit sebanyak ilmu yg aku dapat tadi. *benda baik kita kena share kan?*

-----------------------------------------------
conclusion dari #kuliahmaghrib tadi.

"setiap rezeki yang datang kat kita semuanya dari Allah, tapi setiap rezeki itu tak kan datang bergolek-golek tanpa usaha dari kita"-#kuliahmaghrib

"Tak kira lah macam mana rupanya rezeki itu, ingat lah semuanya dari Allah, jangan pernah sesekali kita bongkak, lupa diri dengan apa yang kita miliki sekarang, kerana itu semua pinjaman dari Allah s.w.t."-W|F

"Berusahalah didalam apa jua rezeki yang kita mahukan."-W|F



P/s : Sekadar renungan bersama.
L.O.V.E
Misi Waniey.




No comments: