November 8, 2012

Seriously ?

Assalamualaikum peeps !

Seriously ? semester lima dah nak habis ? just tinggal dua tiga minggu je lagi nie. serious macam tak caya. rasa macam baru je sebulan lepas semester satu *okay,melampau sangat*. haha. ouh tak sabarnya nak cuti semester.  boleh guling-guling satu rumah, boleh polok mak tiap-tiap hari, boleh tambah skill kat dapur, boleh repeat test JPJ *agak malu nak bagitaw sebenarnya*, boleh jalan sesuka hati, dan paling penting "tidur tanpa diganggu". ouh,heaven gila part tidur tuh, dengan musim-musim tengkujuh macam nie, rumah kampung pulak teww, dua poloh hempat jam dalam selimut. bestnyerrrr !

Mengenangkan cuti semester nie agak lama daripada sebelum nie, so dalam kepala aku dah plan macam-macam. siap ah kakak aku, abang aku, abang ipar aku sesape saje yg berkenaan, ready kan diri melayan aku. *mohon dorang baca*. untung kot jadi anak bongsu. hikhik. tambah pulak school holiday kan, memang tak dapat nak lari lah dari aku , especially yang cikgu-cikgu teww. mau nangis aku duduk rumah kalau dorang tak melayan aku. payah kalau korang dapat adik yang kaki jalan macam aku nie. haha. *sengsara*. I want a husband who LOVE to travel. #takenote. (~o ̄▽ ̄)~o.

Next week, praktikal kat Hospital Bahagia Tg.Rambutan. dua minggu kat sana. *bedah otak kat sana pulak* haha. for sure, aku rindu kawan-kawan lepak kat KL nanti. (╯_╰) entah macam mana lah praktikal dengan orang-orang bahagia tuh kan. semoga semuanya berjalan lancar. tak nak stress stress. hurm.

Act, hari nie sepatutnya dapat result final exam, tapi tadi aku check takde pon lagi. penipunya punya kolej. punya berdebar habis aku dari pagi tadi, at last tak keluar pon lagi. err, tah macam mana lah result exam semester lima ni. mohon semua subject lulus. Insyallah. hope result aku setimpal dengan usaha aku. hewhew. pray for me yaa ☺

ngantuk plak rasa. tido dulu. bye !


No comments: