July 18, 2012

two-zero-years-old

Assalamualaikum. Alhamdulillah hari nie aku masih lagi bernafas diatas bumi Allah. Syukur! dan masih lagi diberi peluang untuk merasai kenikmatan hidup sebagai seorang perempuan yang comellss berumur dua puluh tahun. #haha.abaikan. *ayat nak skema aje,hihi.

Eh, serius umur aku dah capai dua puluh tahun? asal muka macam comelss je lagi nie. haha. biasalahh, awet muda habaqq hangg ! arghh, stress jugak bile umur meningkat nie, sebab perangai tak pernah nak sebaye dengan umur -.- umur dua puluh tahun tapi perangai belasan tahun. aci kan?

Oh, sebelum terlupe. "terima kasih mak abah sebab dah besarkan wani sampai "besar" macam nie, dah dua puluh tahun mak abah tanggung segala-galanya, bila lagi nak lepaskan? EH." #lainbunyi-nye. semalam cakap macam tuh kat mak, tapi takde ayat last tuh lahh. hihi. mak kate, nie nanti dah kerja ingat ke nak balas jasa mak abah. ish mak nie, Insyallah, itu benda first dalam kepale wani sejak kecik lagi. *family come first :)

Eh, birhtday aku bukan hari taw? tapi seventeen-july, yes semalam ! chill lah, baru sehari je lambat. semalam sakan sangat duk on-call dengan kawan-kawan. tuh pun tak semua bestie aku, sebab ade yang tak angkat call #kejam , and aku pun kurang sihat, jadi macam tak larat sangat nak nyembang lebih. maaf ye kengkawan yang kempunan nak dengar suare aku semalam. HAHA. tunggu next year pulak eh kalau panjang umur masing-masing.

Btw, semalam ade orang celebrate birthday aku! Oh sangat terharu. mekaseh collegemates. sayangss korangg sangat-sangat. even suprise tak menjadi tapi itu yang best. kelakar! hihi. so sweetsssss :)


Having lunch at Ayam Penyet, Sunway Pyramid :)


Jenuh joyah-joyah nie mikir nok makan mende.



Lunch sponsored by them :)
Thankss darlinggg.


This is mine :)


"Aummmm"
Tiramisu & chocolate indulgence :)


pembuli dan dibuli :(
penconteng dan diconteng :)


budak gemuk sebelah aku tuh, 
tak kenyang-kenyang sampai aku pun boleh 
ditelan-nya. haha.


cukup comels tak muka cenggitu? :D


yang nie toksah cakap lah,
memang comelss :p


motif : birthday girl mesti ditengah-tengah :) 



Kakak :)


Muaaahhhhh <3 


HAPPY BIRTHDAY TO ME :)















No comments: