February 5, 2012

KL-Palestine Film Festival

Assalamualaikum. Salam Maulidur Rasul Semua :)

KL-Palestine Film Festival, ade sesape tahu tak ade tayangan free kat GSC Pavillion dari 4-6 February 2012? mungkin tak ramai tahu kot. semalam aku pergi tengok tayangan free tuh, aku pon dapat tahu ade tayangan fiem tuh sebab lecturer bagi tahu. kalau tak, memang tak tahu lah kan. *katak bawah tempurung.

Kira semalam macam trip kelas jugak lah. kiteorang diarahkan pergi sebab nak dapatkan 10% untuk subject Islamic studies, smabil-sambil tuh hulurkan tangan untuk menderma :) aku ngan housemate aku dapat tiket wayang pukul satu setengah, naseb baek pergi awal tahu. kiteorang tengok filem Insyallah Palestine.

Filem tuh not bad. mai aku review sikit. Ia tentang penduduk Palestine yang join sukan Olympic dekat Beijing. kira macam nak ceritakan kesusahan diorang kot. Palestine hantar empat orang atlit dari negara diorang, korang bayangkan empat orang je tahu? sikit kan? nak buat macam mane, dah itu je yang ade. filem tuh cerita lah dari hari ke-100 sampai lah tiba masanya sukan Olympic tuh. boleh lah tahan. gambar tak berape nak cantik sikit, sakit mata aku tengok. hikhik. *padahal aku ade tertido kot time tengok tuh. Ok, tak nak cerita dah ;p sebab aku banyak tertinggal part filem tuh. muahahaha !

Kemaen aku tunjuk tiket wayang tuh.
Wahahaha.

Maaflah, semalam terlebih bergambar, so layan gambar je lah. tak tahu nak cerita gape dah kat korang. sebab tak reti review filem tuh. hikhik.

Housmate muslim aku :)
We have been together for two years.

I love this one!

Kami selalu tugeder-tugeder. hikhik.

Semua pakat nak posing dengan couple tedy nie.
hikhikhik. comel kan? *tahan muntah anda.

See, united tedy bear kat belakang kiteorang.
ramai sangat bergambor dengan menatang tuh.
kami pon teringin jugaksss ;P

Conclusion disini, sangat seronok dapat dating dengan dorang-dorang semalam. tak sia-sia jalan kaki jauh kan, dengan beg sekolahnye aku galas. mesti orang dok kutuk aku "pasai pa budak nie kehulu-kehilir dengan beg murah & BESAR nie" *peduli pulak aku kan?. okbai, next entry nak stori pasai aku date ngan someone! hikhik. stay tuned yawww :)

KBAI.




No comments: