January 24, 2012

Sekarang dah lega ;)

Assalamulaikum peeps!

Haaacuuuummm ! Erghh, berabuk kott blog nie. Sori ler sebab dah lama tak update entry. sesangatlah malas tahu. naseb baek spider tak buat sarang lagi aww. HAHA.

Hurm, hilang kempunan dah sekarang. Hari ahad yang baru nie, aku pergi mandi lata. Lata tuh nama lain bagi air terjun, kengkadang orang tak tahu lata tuh ape. hikhik. Btw, aku ada cerita sedih sebelum pergi lata tuh. Sobbbbbsss *tarik hingus dulu.

Hari sabtu baru nie, aku ngan kengkawan aku cadangnya nak membaziak kan duit dekat Lost World Tambun, tapi malang nya, rule baru kat situ macam harem! Ada ke patut perempuan nak mandi kat situ kena pakai leging? Keje giler namanya tuh ! Memang tak lahh kami nak masuk kan. Baik berambus je. Tak pernah aku jumpa peraturan macam tuh, selalunya tak boleh pakai track yang berzip je. Herghh, makin pelik!

Memang kecewa teramat kot tak dapat mandi kat sana, sebab aku dah lama ngidam nak mandi kat sana. Sobbbsss ! Btw, sekarang dah tak sedih lagi sebab ahad baru nie aku dah pergi mandi dekat hutan lipur Ulu Kenas, K.kangsar ;) Best gilerrr !

Heaven giler dapat berendam kat air terjun. Rasa macam nak tercabut kaki aku, sejuk kott. Act, aku join family sebelah abang ipar aku, lima buah kereta. Ramai sangat. seronok !

Bagi sesape yang teringin nak mandi lata, pergi Ulu Kenas pon ok. Tempat salin baju pon ok, bersih je. Free pulak tuhhh. Hikhik. kalau nak buat aksi mencabar, boleh mandi kat bahagian ats, banyak tempat yang boleh terjun, dalam kott ! Hati-hati sikit, jangan dok ingat seronok je. tapi, biarlah pergi reramai ngan family ;) Selamat sikit. huhu.
Sebelah kanan sana tuh dalam sikit, boleh terjun-terjun. Hehe.

Hijaunya. Orang kata kalau nampak air hijau-hijau
maknanye tempat tuh dalam. HAHA 
*ok, gambar tipu

Sori camera tak hebad, jadi kabur sikit. HAHA.
Terjun jum !

Kakak dan keluarga abang ipar aku ;)

KBAI ;)


No comments: