January 14, 2012

| Alhamdulillah, all is well |

Assalamualaikum.

Mood aku mendung hari nie.

Terkejut, sedih sangat bila dapat mesej dari abang ipar aku

bagi taw yang kakak sulung gugur.

And nak buat minor operation petang tadi.

Terduduk aku baca mesej tuh.

Tak taw nak cakap ape, sebab aku faham macam mane

perasaan kakak aku & suami dia.

Bersabar taw yong & yop, ini semua ujian dari Allah.

Mungkin ada hikmah disebalik semuanya nie. Insyallah.

Aku sebagai adik, tumpang sedih jugak. tak pasal-pasal

mak kate, "asal suare kamu macam katak je nie"

*Aku pun kata baru bangun tido, mintak maaf mak.
aku seorang yang tak suka family aku taw aku nangis sebab mereka
.

And Alhamdulillah, I've got call from my sister just now,

she said all is well. Thanks to Allah sebab dah selamatkan kakak aku ;)

No comments: