December 5, 2011

| Melayang lagi duit aku |

Assalamualaikum peepss !

Sekarang aku tengah termangu-mangu depan lappy. Mengenangkan duit yang melayang pergi meninggalkan aku. Sobbsss ! Sadis giler wehh kalau korang tengok akaun bank aku. Lagi sekali Sobbbbsss ! Makan nasi berkuahkan air masak lahh jawab nya aku lepas nie. HAHA.

Kan aku dah kata, duit aku memang tak boleh nak duduk dia-diam dalam akaun aku tuh. Gatai nohh nak kelaur duit oii. Heh, tak sangka, tak kuduga duit ku pergi jua. PANGG ! penampa satu das. Muahaha ! Btw, duit aku bukan melayang takde makna aww, nak taw aku buang kemane duit tuh?

Hoke, aku nie seorang budak perempuan yang baru nak hambik lesen. Tadi aku pergi dengan kerelaan hati untuk daftar lesen kereta. Tapi penuh dengan keterpaksaan bila nak bayar guna duit aku. Sobbbbsss lagi sekali. Sadis wehh bile Enam ratus hengget keluar dari akaun sendiri. Haih, tuh pun naseb baek Datin Maimun baik hati dermakan kat aku 200 hengget. Alhamdulillah, ringan beban aku sikit. Hikhik. Sayangg makk lebih. Lebiu makk =.= umuuuuaaaaahhh kat mak !

Ok, perasaan sekarang agak seronok berbaur debaran. Tak tahu kenapa aku rasa takut sangat nak hambik lesen. Mungkin sebab aku tak taw hape-hape kot. Hikhik. Jangan gelakkan aku ! Aku akui memang aku tak reti pape sal kereta. *kalau reti orang tak hambik lesen? Ye dopp? (Cover diri sendiri japp ;p )


Sabtu bersamaan 10 Dec 2011 nie aku ada ceramah memandu kot. Selama berapa jam tahh. Tapi yang aku taw memang lama gila, boleh menanah telinga ;p Hikhik. Over lebih, PANGG sekali lagi ! Mungkin minggu lagi satu aku ada test computer. Wish me luck yaa? Mudah-mudahan aku lulus ujian komputer tuhh. AMIN~


Sadiskan muka aku?
Pangg !







P/s : jangan lupa doakan aku lulus
test computer tuh.  Sayang korang ! 

KBAI .

No comments: