November 19, 2011

: Seminggu yang bertungkus lumus

Assalamualaikum.
Aku memang sangat rajin.
Seminggu nie aku telah bertungkus lumus.
Menghasilkan peluh.
Dan seterusnya bau busuk ;p
Muahahaha. Takde lahhh.

Yang sebenarnya, aku tengah memanjakan
diri atas katil, maklumlahh semalam
baru je habis keje. Syif petang Ward 3c, H.Putrajaya.
Boleh tahan jugak ward tuh, penat !
Semua benda nak buat #phuiiii.
Bajet sekejap macam aku buat sorang semua keje tuh.
Hikhikhikhik.

Kehulu-kehilir dengan uniform putih
Yang aku rase dah THOUSAND time aku pakai.
Dengan tudung putih yang sangat serabai =.='
Kalau tengok muka-muka kami yang bertungkus-lumus
nie, komfem geli nak buat bini. Berminyak bagai aihhh
muke nie. *Tadah sikit boleh goreng ikan dah.
Hyperbola pulak !

But, patient there was very nice.
Finish the work and then go chit-chatting with them.
Ohhh, awesome ! Sape sanggup kan melayan karenah
pesakit yang begitu begini. Nak itu nak ini, dah macam
anak kecil yang mintak macam-macam.
Bila kita layan dengan baik, yang dibalas pon baik jugak
lahh dari dorang. Tak mengharpkan balasan, tapi itu
hakikat. Itu juga berdasarkan pengalaman aku bekerja.

Alhamdulillah, rezeki Group aku sangat murah minggu nie.
Dari hari Monday tuh tak henti-henti dapat rezeki.
Percumaa ! awww, mereka sangat baik hati dengan kami.
Last day semalam, we got special card dari seorang aunty nie,
dia bagi buah-buahan and Cloud9 jugak.
Satu lagi aunty bagi kami Choc brownies ! awwww, Sedap!
Ini dinamakan sebagai rezeki namanya :)

Choc Brownies
-google-


Part terharu : Your group was the nice group between others :)
                                                                   -Son's of Aunt Yakambika-

No comments: