November 11, 2011

: PRE-WEDDING ZAHIRIL ADZIM :)

Argghhhh. 
Hati ini memang kuat cemburu. Padahal dia bukan
nya kekasih mahupun bekas kekasih aku. #zzzzzzzz
Tak kisahlah kan, tapi lelaki gentle lagi sweet nie
memang boleh membuatkan perempuan-perempuan
macam aku nie dengki, cemburu, dan bagai.
Makin banyak aku tengok gambar dia, makin kuat 
cemburu aku. Bukan setakat cemburu dengan model,
tapi cemburu jugak dengan Photographer dia. Hebad betul 
edit gambar-gambar nie kan. Cantik sangat ! GOOD Job lahh.
Congrate ssgraphyworks

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Jealous kan ? kan ?


Mesra gitu. Ramai perempuan tengah jealous nie.
Muahahaha !


Awwww, paling suwit nie ! 

Bangg, laju sikit bang.
Muahahahahaha.

Tahi lalat didagu yang sangat mahal ;p

Nah. nah. Jemput datang yerk ;p
#eh-eh, silap-silap. Ingat wedding aku tadi.
phuiii.
Invitation card.



Picture credit to : ssgraphyworks
Karangan diatas hanya sekadar rekaan.
Tidak ada kaitan ok?
ngeee.












No comments: