October 3, 2011

| Allah sentiasa mendengar suara hati hamba-hambanya |

A-S-S-A-L-A-M

Alhamdulillah. aku rasa hati nie tenang berbanding sebelum nie. Syukur sangat-sangat sebab Allah sentiasa dengar suara hati hambanya. Di saat fikiran serabut dengan minggu exam, Allah datangkan seorang hambanya yang lain untuk aku. Dah lama aku nantikan saat nie. Bertuahnya aku dapat berkenalan dengan dia. Tak sangka kau yang akan menyedarkan aku. Terima kasih KAWAN ! Patutlah aku rasa interested sangat nak kenal dengan kau. Rupa-rupanya ini permulaan yang baru untuk aku. Alhamdulillah !
"YA ALLAH, permudahkanlah setiap urusan hambamu yang lemah ini"
Amin.

TRUE LOVE IN ISLAM :
"cinta kalau ada rasa tetapu tiada pengorbana bererti cinta itu bukan cinta yang ikhlas."
CINTA/HATI (jujur+ikhlas+suci hati+tulus) X RASA/HATI ( yakin+percaya+beriman+taat)
=PENGORBANAN (kesanggupan+susah senang bersama )

No comments: