September 23, 2011

| this is COMMUNITY SERVICE : Taman Midah |

A-S-S-A-L-A-M

hoke hari nie aku kena replacement for posting. wahhh. sangat lahh pada mulanya, tapi nak buat macam mane kan. hengkau nak ke tak nak ke kau tetap kena pergi sayangg! arghhhh! naseb baek ade sorang housmate aku jugak. takde lahh busan kan nanti. selalu aku kena posting dekat Hospital, but yang replacement nie just buat dekat Taman Midah, Cheras.

this is what we called Community Service. oke dekat taman tuh kiteorang ade bagi service percuma untuk rukun tetangga Taman Midah. aku pon tak berape tahu sebenarnya sebab tadi tuh 1st time aku posting kat sana. start posting dari pukul 8am-3pm. kietorang pergi seramai 9orang lau tak silap. wahh, lame sangat kan. antara service percuma yang kiteorang bagi cek tekanan darah tinggi, cek kolestrol, cek gula dalam darah, BMI dengan health education. hee! tak banyak rawatan nya sebab tempat tuh kecik je, tak besar mane. just simple-simple procedure je yang ade. semua procedure senior-senior kiteorang yang bagi tunjuk ajar, thanx for them!

actually, yang datang majoriti pakcik, makcik je. nak tengok orang muda-muda datang memang payah kan. maybe sibuk bekerje kot. dont know lahh! but, student kolej aku pon sekali seminggu je ade dekat situ. setiap hari jumaat sahaje. but, pakcik makcik yang datang untuk dapatkan rawatn percuma ade 7-8 orang je tadi. tersangatlahh sedikit. sampai pukul 12pm terus takde orang datang dah. haih, busan lahh! duduk lahh kat sane sampai pukul 3pm, tapi naseb lecturer ada buat revision sket tuk final exam nanti, alhamdulillah! lepas tuh, aku duk kong-kang dengan senior, gelak tak tentu pasal. haih, lawak lahh depa nie! dorang yang buat aku happening sampai tak sedar nak dekat pukul 3pm dah. hoke boleh pulang dengan riang :)

SHARING IS CARING RIGHT ?

registration counter. 
i'm here with senior Nabila :)

NURSES are working.
this is Community Service!
UCSI :)

there, the Sphygmomanometer.
for checking blood pressure :)
the red tshirt is my lecturer, Ms Chang.

my friend's :)

my senior Year3 Sem1.
they make me laugh and laugh. 
muahahahaha! 


ahhhhh, where is the owner blog? 
no isn't in the above picture? really? 
takpercaya!kahkahkah!

THEENDSTORYABOUTHER 
OKBAI :)





No comments: