September 22, 2011

| Shah Alam |

hye readers sekalian. ha, poyo tak ayat aku. huwahuwa! hurm, kebusanan kemelandaaan kendirian aku. busan-busan nie lepak kat blog pon best jugak enn. hee. hadoi, penat nie. baru balik dari Shah Alam. pegi menyongkit jap tadi. muahahaha! no lahh, tadi aku pegi PKNS, cari-cari baju kurung. orang kate situ gedung baju kurung, ape lagi try lahh tengok kan. hee! boleh tahan lahh tempat dia, baju kurung memang banyak yang menarik. rambang mate den nengok nyer.

asal aku tetibe nak cari baju kurung nie? padahal raye dah habes pulak enn. wee! pelik-pelik. ohh, tamau bagi taw. tunggu je entry yang seterusnyer nanti. muahahaha. mintak pelempang kan? punye lahh susah nak cari bajukurung bila Syawal dah habes. stok dah macam tak berape menarik. but bile dah jumpe yang menarik, size pulak takde. haih! sakit hati den oii. pastuh harge pulak, mak oiii. melambung-lambung cantik nyer. memang tak mampu lahh kan. sampai baju kurung sahaje pon rm550. baek aku simpan buat kahwin. hakhakhak!

jalan dan jalan, akhirnye beli juge :) alhamdulillah. tak mahal sangat but cantik ! heee. dah jumpe ape lagi. balik lahh ! but sesat. kuang kuang kuang.

---------------------------------------------------------

rase-rase baju kurung nie ke yang aku beli? heeee. 
tetttttttt.

nak pakai kebaye konon.
hengkau tak sedar hengkau tuh gemuk. muahaha!

Masjid Sultan Salahudin Abdul Aziz Shah :)
teruja sangat sebab 1st time tengok depan-depan.
hoke, sile gelak kat aku.

tunjuk gigi cepat !

gemuk-gemuk aku sekalian.
hohoho!

motif : nak tunjuk beg baru :)
hakhakhak!


THEENDSTORYABOUTHER :)
OKBAI.







1 comment:

khairul akmal bin azman said...

window shoping la ni..
hehe..kat pkns..tahu2..tempat tue
mahal la baju situ