June 23, 2011

| tiap-tiap hujung bulan aku selalu senyum |

A-S-S-A-L-A-M


HYE! sesape yg kaki bola mesti tengah dok nganga depan TV kan. muahaha! tak termasuk aku sebab aku memang tak minat sport. malam nie ade perlawanan bola kan? tapi aku tak taw sapa lawan sapa. maaf lahh yerk. *rakyat yg tak berape nak gune* heee. mana ada, aku berguna pe, suatu hari nanti. time tuh aku dah pakai satu suite uniform warna putih. haaaa! JURURAWAT hoke. |dengan izin ALLAH|

hari nie aku rase ramai yang tengah senyum-senyum. otak tengah fikir nak shopping ape. nak jalan ke mane. dan blablabla. takde lagi senyum kambeng untuk pekerja kerajaan hari niey. ngee~ besa lahh, nie kan cukup bulan. ape lagi. gaji dah mai dah. tuhh dia. hahaha. oh bulan nie gaji masuk awal sket. aku pon tak taw nape. tapi aku sangat bersyukur sebab tengah takdak duet nie. heee!

eh-eh. korang pelik tak? pasal pe aku dapat gaji jugak nie ? padahal tak keja pon lagi. heee. oh silap, aku bukan dapat gaji. tapi dapat elaun jaa. walaupun  elaun aku tak lahh banyak mane *banyak gak ahh*. aku bersyukur sangat-sangat. sebab mane ade sape nak bagi aku sebanyak uhh. haaaa, korang hado ko orang nak bagi elaun tiap-tiap bulan? muahahahahaha. (muke sekarang tengah berlagak) hahaha. tuh lahh untung nya masuk SPA niey. untung gilaa aww :) tiap-tiap bulan ja mesti ade punya orang nak bagi korang duet. tapi dalam mase korang study je lahh awww. heee.

hoke, jangan jeles dengan aku. *konon macam aku sorang ja ade duet sekarang niey*. ngeee~ tengok-tengok aku tak dapat elaun bulan nie. sebab aku tak check lagi. muahahahaha. sile doakan supaya aku murah rezeki :)

muke aku tengah macam baby niey :)
aiceh, aku memang suke bajet chumil. ngee~







No comments: