June 23, 2011

:: GENTING HIGHLAND ::

selamat pagi everyone. pagi-pagi lagi aku dah bukak lappy. oh sangat busan. dah lahh kene selesema plak. memang dugaan betul. cuti dah nak habes tapi baru nak demam. redha saje. walaupun kepale aku dok pening-pening lalat. tapi aku memang tak boleh nak duduk diam jer. mule nyer pagi nie nak pegi jumpa doktor gigi. tapi dah aku demam plakk enn. tak jadi pegi sebab memang tak larat =.=

biasa lahh duduk rumah kan tak taw nak buat ape. aku pon dok lahh potpet ngan mak aku. tetibe aku tercakap kat mak aku.

--> wanie teringin nak pegi GENTING.
:: abah pon teringin jugak.
--> ha, jum lahh mak, ajak abah pegi. kite naek bus dari KL sentral.

*dan-dan mak aku tukar topik*, tapi still lagi potpet pasal Genting :) yela, dulu ayah aku keja kat sane. tuh yg mak aku macam menarik sket bile aku cakap pasal Genting. ayah aku memang teringin nak ke sane, sebab al-maklum lahh dah lame tinggal kan tempat tuh. rindu lahh kate kan. mak aku cakap, seronok dulu duduk sane, sejuk sangat. tapi sekarang dah tak sejuk macam dulu.

bile dah macam-macam mak aku cerita pasal Genting. hati aku dah start pakse aku suruh pegi sane. ohh, sangat awesome kalau aku dapat pegi. dah lame aku teringin nak ke sane. dah lahh baru-baru nie kawan-kawan aku pegi sane. tengok gambar dorang lagi lahh aku teringin nak pegi. heee! mak aku cakap sana tempat nyer tak elok. banyak orang jahat. hurm, fikir-fikir kan lahh. tapi kalau nak tunggu family aku pegi sane. memang tak lahh. kerat jari aku kalau dorang nak =.=

dah alang-alang aku duduk kat KL ka, ape salah nye kalau nak merase. dah dekat kot. bukan nya pergi sorang-sorang. ramai-ramai lahh plak ennn. kalau pandai jage diri. insyallah selamat.


selalu tengok orang amek pic hotel nie.
bile plak time aku enn?








No comments: