June 10, 2011

takut dengan life kat KL :(

A.S.S.A.L.A.M

aku rase story pasal simbah asid tak senyap pon lagi. semakin berleluasa adalah. pastuh, sekarang nie dah timbul pulak kes culik. seram aku dengar. korang bace tak METRO hari nie ? Seorang jururawat diculik dan nyaris dijual. takut dohh aku dengar. aku memang ngeri sket kalau culik-culik nie. scary giler kot. lagipon bukna ape, yg kes-kes yang berlaku nie semua nya kat KL.

aku plak dah lah dok KL sekarang nie. taw tak, tempat yg jururawat tuh diculik plak dekat stesen LRT, aku nie kan student. so, pengangkutan sementara aku kalau nak kemane kat KL tuh memang LRT lahh yg aku cari. tuh yg aku scary nak mampos tuh. memang lah sesuatu benda tuh kalau nak jadi, tak kire tempat kan. tapi so far bile aku dengar kes-kes nie semua nya berlaku kat KL. memang kecut ahh perut aku dengar. huu. aku berharap semoga Tuhan melindungi hamba nya yang tidak bersalah. aminnnn~



p/s : kalau korang nak taw lebih lanjut pasal JURURAWAT DICULIK NYARIS DIJUAL,
       sile KLIK SINI :)

2 comments:

faheem addin said...

Wanie.. Nk tnye.. Mcm ne nk bwt fb share n like tue ea ? Heee..

❀ Ꮯ Ꭵ Κ Ꮤ Ꭺ Ⴖ | Ꭵ ❀ said...

hahahaha. lupe lahhhh. jap taw. on fb tak ? naty ak bg link. hehehe