June 6, 2011

Lawatan ke Kilang Yakult

A.S.S.A.L.A.M

HYE readers :) yey! hari niey, aku pergi ke nogOri 9. memang macam mOnyet sket sebab 1st time masuk nOGori 9. abai kan semua itu. aku pergi ke sane sebab nak belajar aww. bukan saje cuci mate jer. makan angin taww. taw tak, aku ngan kengkawan aku pergi melawat ke kilang YAKULT! oOh, amat teruja sebab dapat tengOk care penghasilan yakult ang kite-kite minum tuhh. heee. selame nie kite dok teguk je taw kan. tapi kite tak taw pon camne orang buat ea. so, sekarang aku dah taw! (muke memang tengah bangge giler) hahaha.

kiteorAng pergi sekali dengan lecturer kiteorang. nak taw sebab ape kiteorang pergi sini ? padahal banyak lagi tempat-tempat yg menarik enn? heee. as a student NURSING, kiteorang memang sesuai ke sini, sebab nyer Yakult nie berkaitan dengan sistem penghadaman kite. so, macam kiteorang nie nak apply lahh ape yang kiteorang belajar :) (konon nye macam aku je yg belajar mende nie enn) hehehe. arrived kat kilang yakult tuh dalam area pukol 10am kot. then ade talk-talk dengan orang kilang tuhh. group kiteorang digabung kan dengan student UNITAR, IPOH. 

macam-macam yg akak Shamira tuh terang kan pasal Yakult nie. macam tak caye je aku dengar talk tuh dengan khusyuk. huwahuwahuwa! (nak taw, kiteorang kene buat essay balik tuh, tuh yg aku pasang telinga betul-betul tuh) hahaha. eh-eh, talk dah habes lahh. heee. then, kiteorang dibawa melawat masuk ke kilang tuh. awal-awal lagi kakak tuh dah pesan "no CAMERA yaa di dalam sane". alaaahhh, spoil giler, baru je nak snap-snap. tapi kan. tapi kan. aku still ade pitcher jugak nak show kat cniey :D wee~
.
.
.
.



Yakult free :)










No comments: