June 5, 2011

A.S.S.A.L.A.M

HEPY BIRTHDAY ABAH !
 SELAMAT HARI JADI ABAH
SENGICHUKAHAMIDA ABAH !
 
naseb baek aku tak tahu dalam semua bahase. kalau tak, habeh semua bahase aku nak sebut tady. hee. nway, semalam bday ayahanda techinte aku. tapi baru hari niey aku post enn. teruk betul lahh aku nie. mintak maaf abah, semalam tade mOod nak post entry :) hurm, sedih betul lahh. dah la tak dapat sambut bday abah. sebab minggu niey tak balik kampung lagi. next week baru balik. kite jumpe minggu depan yerk abah? hee. rindu ohh dekat abah. dah lame tak jumpe. dekat mak pon rindu jugk :) pape pon, wanie harap abah :

1 : sentiasa sihat sejahtera.
2 : semoge dipanjang kan umor dan murah rezeki.
3 : semoge bahagia disamping mak dan keluarga tercinta :)

===========================================================

MY FAMILY :)

===========================================================

 MY PARENTS :)

==========================================================

"abah, terima kaseh tuk segala nye. dengan ade nye abah, waniey dah membesar sampai 
sekarang, dapat sambung belajar dan banyak lagi. tuh semua adalah dari hasil titik peluh abah :) "




No comments: