May 1, 2011

JOM JOIN BLOGLIST CIK AISH ! !


hye korang-korang! hari nie aku maO join contest bloglist untuk kedua kali nyer :) weee~ tadi aku jalan kat blogger orang. termasuk lahh blog CIK AISH nie haaa. bace dan bace. eh2, ade contest maa. lebey kurang contest laa enn. hehe. sejak dua tige menjak nie. aku memang suke nak join mende-mende macam nie. huuu. tah la, ase cam menarik je ennn. heee :) apa lagi korang. mai lahh kite join ramai-ramai !

"saya nak join bloglist CIK AISH kerana saya memang suke join mende-mende macam nie. heee. lagi pon. saya nak follower saya bertambah. hope dengan join bloglist CIK AISH nie, follower saya akan banyak jugak macam orang laen :) hee. then, saya nak tengok traffic saya bz giler. hee. mengalah kan traffic jalan raya :) Ooppppsss, tertamak pulak enn. hehe. dengan bertambah nya follower saya, saya harap saya akan dapat ramai membe. berkawan biar beribu enn? heee. hoke itu sahaja :) sekian."









p/s : thanx tO cik aish sebab ade kan sume nie :)

No comments: