April 14, 2011

jeles tak ? jeles tak ?

AS SALAM cutie-mutie :) hye-hye. duh, rindu gilax dekat blog aku niey. haih, dah lame aku tak menjenguk kat ciney. mintak maaf ye blog tersayang. tuan empunyer nie baru lepas exam. sibuk. sibuk. tak tersempat nak berblogger. kalau tak blogger pon tak cukup mase nak study. nie kan kalau aku berblogger . alamat nyer. tak kemane lah buku aku tuh. hahaha.

taw tak. taw tak. susah kot exam baru nie tuh. tak semua lahh. tapi tension duh. tak sangke soalan bapak punye susah. wahai BIOCHEMISTRY. kenape lahh susah sangat. rase nak nanges jer. huhu. alahai, pada hal salah aku. sape suruh jadi MRS. LAST MINUTE enn ? heee. oppps. terboco sudah. hahahaha. tak lahh. memag susah pon. heeee :) tapi nak wat cambe enn. kite tunggu dan lihat je lahh result kuar nanti. hee. tak pelu kot nak ungkit bende yg dah lepas. bukan boleh patah balik pon. huu :'( aku redha jer dengan ape2 result aku nanti sebab aku dah usahe :)

hari nie aku dah ade kat rumah tersayang. dah dapat jumpe mak ngan ayah tersayang :) jangan jeles taw sape2 yg tak dapat balik lagi tuh. heee. maklom lahh exam dah habes enn. ape tunggu lagi. pulang donggg. hahahaha. memang syiOk. hee. dah lah nak bagi taw tuh jer, yang aku dah habes exam! oyeahhhhhhhhhhhhhh.



p/s : sebenar nyer kan aku takut dengan result aku.
       wish me luck taw ? thank :)

No comments: