July 16, 2013

Nervous day

Assalamualaikum.

Hari hari aku adalah hari yang sangat nervous. Hari hari nervous nih taknak kalah. Bangun tidur je nervous. Tapi nak tidur tak nervous pun sebab time nak tidur ada orang temankan. mihmih. 

Hari hari bangun tidur lewat, tapi tidur gheti pulak awal sebab seiring dengan waktu tidur orang yang bekerja tuh ha. Bila bangun tidur je ada satu dalam kepala aku, *bukak portal Kementerian Kesihatan Malaysia*. Memang tak tipu, sejak minggu lepas lagi, itu je dalam kepala otak aku bila bangun tidur. Woi, nervous gila kot. 

Cemana nak cakap eh. Aku bukan tak sabar nak kerja, tapi nak taw penempatan aku. Nak kerja, tapi takut rasa macam tak ready mental dengan fizikal je lagi. Aku nak taw penempatan, aku harap sangat aku dapat salah satu daripada dua negeri yang aku pilih haritu. Tapi aku mengharap lebih kat negeri pantai timur yang aku apply haritu, tapi kalau rezeki aku takde kat sana dapat kat utara tempat lahir aku pun aku dah bersyukur. Tapi janganlah ke Sabah Sarawak sana, menangis mak aku. hewhew.

Mudah-mudahan dapatlah berkhidmat kat negeri Darul Iman. *wink wink*. Doakan saya :) MAY ALLAH EASE EVERYTHING FOR ME AND HIM. Ameen.



Love you,
Wani.




No comments: